Translate

poniedziałek, 19 września 2011

Ramka z autem

Wyzwanie nr 4 w Scrapcafe ma temat A jak Auto. Motyw auta można przedstawić w dowolnej formie, mogą to być stemple, gotowy element papierowy czy guziki. Jedyny warunek - auto musi być widoczne! Przypominam, że w naszych wyzwaniach nie ma obowiązku używania materiałów ze sklepu.

Nagrodą w tym wyzwaniu jest bon na zakupy w sklepie scrapcafe.pl o wartości 50zł! Zwycięzca zostanie wyłoniony na drodze losowania, więc każdy ma równą szansę na wygraną. Dodatkowo DT wybierze jedną pracę, której właścicielka otrzyma bannerek na bloga.

Link do Waszej pracy należy umieścić w komentarzu pod tym postem na blogu Scrapcafe do 1 października włącznie. 2 października ogłosimy zwycięzców wyzwania.

Moja interpretacja wyzwania to ramka dla pewnego przesympatycznego Huberta :) Fotkę można wymieniać, więc tu do zdjęcia pozuje mój Michaś ;) Ramka jest lekko inspirowana wspaniałym shadow-boxem Brises, ale oczywiście do pięt mu nie dorasta ;)
Przy okazji ta ramka to też odpowiedź na wyzwanie Rae, żebym zrobiła coś bez kwiatków i wycinanek z wykrojników, od których jestem uzależniona :D Rae miała wykonać coś w różu, którego nie znosi i zrobiła wspaniały LO, możecie go zobaczyć tu.


Ramka ma elementy przestrzenne, podklejane tekturą, a zrobiłam ją na bazie tektury falistej. Pnie drzew pokryłam crackle accents, a szyby auta glossy accents.


I jeszcze zbliżenie na latawiec z imieniem właściciela, pokrytym glossy accents:


Zapraszam serdecznie do podjęcia wyzwania, bo zawsze warto, a temat nie jest trudny :)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

18 komentarzy:

Zuzik pisze...

Cudna ramka!:-)

Violinowo pisze...

Dzidzia słodka,ramka boska.Powtarzam się ale nic innego nie przychodzi mi do głowy.Twoje kartki są przepiękne.Aha, noi życzę zwycięstwa.Pozdrawiam

Art_Dorota pisze...

śliczna, słodka rameczka :) cudne sa te papierki no a jak przeszły przez Twoje ręce wydają się jeszcze ładniejsze

GosiaMachynia pisze...

Śliczna rameczka :))

perelka111 pisze...

cudna rameczka..wł♥asnie dotarły do mnie papierki z galerii..może spróbuje dla swojego maluszka zrobić podobna ..jesli sie zgodzisz:)

coco.nut pisze...

musiałam się upewnić, że na pewno jestem na tym blogu, do którego szłam, bo przez moment zwątpiłam ;)
ale rameczka cudna ci wyszła!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

Perełko oczywiście, że możesz zrobić podobną ramkę, powodzenia :)

Coco no widzisz do czego mnie doprowadzają te wszystkie wyzwania, hihi ;D

Elly pisze...

Super cute!!!


Yes...wish you could be there on the 1 of october too!!! ;-) Would be very nice ;-) It's allways a great day, and this time it's gonna be a lot more special for me ofcourse;-) It's my very first demo, and hopefully not my last ;-)

hugs, Elly

gré pisze...

beautiful

gré

Anabel pisze...

piękna rameczka :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Ramka bez wykrojnikowa jest śliczna, maszyna do wykrojników jest Ci zbędna bo masz zdolności do cięcia, bardzo starannie wycięte elementy :) Twoja praca nie musi dorastać jest równie piękna jak praca Brises (wiem bo zajrzałam ;) Śliczny Michałek :) Też mam w domu Michałka ale już dużego :)

Kasia pisze...

Rameczka śliczna. Prawdę powiedziawszy to Twoje uzależnienie od kwiatków i wykrojników wcale mi nie przeszkadza, a nawet więcej , bardzo je lubię.

OriBella pisze...

Monika normalnie zachwycający obrazek razem oczywiście z modelem:)))O innym zdjęciu tu w ogóle mowy byc nie może:)

Artes de Nágela pisze...

The model is lovely!
And I loved the picture frame. Success!

cyga pisze...

Świetna kompozycja Moniśka, zawsze Ci powtarzałam, że potrafisz bez wykrojników robić cudeńka

Joanna Oborska pisze...

Moniu, lubię Cię z wykrojnikową i kwiatkową elegancją ale ta strona Ciebie podoba mi się nie mniej :) Ramka jest śliczna! :)

Chimera pisze...

Przeurocza ta ramka:D

Malgodia pisze...

Przypuszczam, że to rameczka, o której wspomniałaś :) jest cudna, a zwłaszcza ten latawiec z imieniem i mały mężczyzna na zdjęciu, Pozdrawiam :)