Translate

środa, 19 grudnia 2012

Guzik z pętelką

Grudniowe wyzwanie Galerii Rae ma tytuł "Guzik z pętelką" Moja interpretacja to ozdoby choinkowe, ozdobione czerwonymi guzikami.


Latarnie Marianne D - Wykrojnik latarnia XL LR0190 wycięłam z papieru Bogactwo koronek, skleiłam je parami podklejając kosteczkami 3mm. W środek wkleiłam świece  Marianne D - Wykrojnik świece LR0243. Dodałam poinsecje Marianne D LR0122 wycięte z papieru czerpanego 260g oraz gałązki ostokrzewu  Marianne D - Wykrojnik gałązki ostrokrzewu LR0244 wycięte z  Piegowatej oliwki.


Całość uzupełniłam złotą wstążką, złotym sznurkiem i owocami głogu.



Koniecznie sprawdźcie, jakie piękne prace wykonały pozostałe projektantki i zapraszamy do zabawy :)

31 komentarzy:

Klara154 pisze...

Po prostu wow!
Latarenki mnie urzekły i świetne zdjęcie zrobiłaś z żywotnikiem w tle.

Megliken pisze...

Wspaniała ozdoba bożonarodzeniowa!

Justyna pisze...

Cudowne zawieszki :)
ŻYCZĘ WESOŁYCH ŚWIĄT :)

Гуля pisze...

О! Как здорово!

Bea pisze...

ależ cuuudne!!!

Aszczka pisze...

świetne! pomysł ekstra ;-)

Karmeleiro pisze...

Świetnie wygladaja takie latarenki, super pomysł!

Ewelina pisze...

Sliczne

Hogata pisze...

Prześwietne latarenki :) Widziałabym je połączone w przestrzenny lampion :D

Hogata pisze...

Prześwietne latarenki :) Widziałabym je połączone w przestrzenny lampion :D

Artes de Nágela pisze...

Very cute!
I loved the design!
Happy Holidays!

edytta-p pisze...

Rewelacja! Piękna świąteczna dekoracja, świetny pomysł :)

Chimera pisze...

Przepiękne są, jestem nimi zachwycona :)

Mihaela pisze...

Wonderful decoration, Monia!

cyga pisze...

Ho,ho to choinka będzie pięknie ubrana i "oświetlona"

Paseczkowa pisze...

rewelacyjny pomysł :)

wiola_c pisze...

Inspirujące i zachwycające latarenki. Piękna ozdoba na świąteczne drzewko. :)

Marghe pisze...

Hermosos trabajos, deseo que el nuevo año este lleno de muchas bendiciones , gracias por compartir tus hermosos proyectos saludos desde Venezuela
http://mayodetalles.blogspot.com/

Piękna praca, chcę nowy rok jest pełen wielu błogosławieństw, dziękuję za dzielenie się piękne projekty Pozdrowienia z Wenezueli
http://mayodetalles.blogspot.com/

Beautiful work, I wish the new year is filled with many blessings, thank you for sharing your beautiful projects Greetings from Venezuela
http://mayodetalles.blogspot.com/

Erica ♥ pisze...

This looks so gorgeous again,
your house must be full of nice Christmas decorations :)

Warm and nice days for you,
hugs Erica ☼

Wiśnia pisze...

genialne w swojej prostocie, cudne!!!!

Matilde pisze...

Prześliczne latarenki!

hania739 pisze...

Latarenki są śliczniutkie :))

Unknown pisze...

boskie latarenki...

Ewa Kierzek pisze...

Prześliczny efekt! Bardzo mi się podoba :D

CARPENTER pisze...

Przepiękne !!!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Latarenki sa bardzo ladne. Slicznie beda wygladaly na choince podswietlone swiatelkami :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczne latarenki :)) Guziczki dopełniają całości - cudeńka.

Gocha pisze...

jak zwykle przepiękna i zaskakująca praca - coś pięknego :)

Alicja pisze...

Witaj. Przejrzałam Twój blog i Twoje dekoracje świąteczne. Piękne te z innych postów też.

Unknown pisze...

Niesamowicie piękne lampiony. Muszę mieć taki wykrojnik :)))

monia pisze...

Wow... cudo!!!