Translate

środa, 22 maja 2013

W szarościach

Urodzinową kartkę ozdobiłam nietypowo szarym papierem Rapakivi Just a Note 2/6. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała kwiatów w moim ulubionym kolorze ;)


Kwiaty zrobiłam z wycinanek z Marianne D CR1202, dodałam kilka różanych pączków, które  potuszowałam tym samym tuszem, co duże kwiaty. Kompozycję uzupełniłam listkami Marianne D LR0164.


Koronkowa ramka to wycinanka z Mairanne D CR1241.


Kartkę zgłaszam na szare wyzwanie nr 2 w P13 :)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie :)

54 komentarze:

Iliana pisze...

Piękna kartka! Szarości są bardzo eleganckie i świetnie wyglądają właśnie z różem albo czerwienią ;)

Anonimowy pisze...

Gorgeous, beautiful card

Greets Jannie

Rae pisze...

Świetna :) I normalnie nie poznaję Cię - tylko dwa wykrojniki? :D

Unknown pisze...

it's very beautiful card!

Aga Michniewicz pisze...

Monia boskie kwiaty! Piękna kartka.....

olenka pisze...

beautiful card and very nice flowers!

Nitki Ariadny pisze...

Cudne i eleganckie zestawienie:) A kwiaty - poezja!
Pozdrawiam:)

el pisze...

śliczne te szarości , czego się nie złapiesz przemieniasz w cud.... no śliczności

Klaudia/Kszp pisze...

Powalające - kartka i kwiaty :)

Karola B pisze...

bardzo ładna :)

gré pisze...

super super mooi

groetjes gré

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Wspaniała karteczka, piękne połączyłaś nietuzinkowe kolory.Pozdrawiam:)

Baukje pisze...

STUNNING!!!! card the grey and pink go so very well together.
♥Baukje♥

JagaBa pisze...

Cudowne połączenie kolorów!!!A kwiatki jak zawsze powalające..<3

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniała kartka , cudne kwiaty i kolory :))

betina pisze...

Świetne połączenie kolorystyczne.
Kwiaty ..... mistrzostwo!!!!!!
Jak zwykle jestem pełna podziwu :)

clos pisze...

piękna kartka!
a ten papier jakoś umknął mej uwadze, muszę go znaleźć, bo jest super ;)

Lilka pisze...

fantastyczna!! kwiatki obłędne!!!!!

Mihaela pisze...

How beautiful are these flowers!!!

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka. Świetne połączenie kolorów.
Kwiatuszki cudne i pięknie ułożone. :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Każdy może przecież zbłądzić na chwilę ;)
I nie dwa wykrojniki tylko pięć czy nawet sześć ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Papier polecam, jest świetny, niebanalny ;)

Ewelina pisze...

oooo ..... pisze z podlogi, alez cudowne kiaty! Przepiekna kartka!

Edyta pisze...

Urocza! Szczególnie te kwiaty i w ogóle cała kompozycja bardzo mi sie podobają.

GosiaMachynia pisze...

śliczna !!

Erica ♥ pisze...

What a great combination of these colors,
a very lovely card !

Hugs from Erica ☼

zetkaArt pisze...

Cudowna i kwiaty pięknie się prezentują !

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

Łączysz ze sobą papiery, kolory, które na dobrą sprawę nie mają prawa do siebie pasować a wychodzą z nich takie cuda, że szczęka opada! Jesteś niesamowita! :) podziwiam

Chimera pisze...

Piękna kartka, kwiaty prześliczne i te liście, zakchałam się w niej :)

Wanda pisze...

przepiękna karteczka i fantastyczne kwiaty :)

mapowska pisze...

Jaka piękna!! I te kwiaty są takie śliczne :)

Riet pisze...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Matilde pisze...

Ślcizna! A te kwiatuszki po prostu genialne!!!!

Ilona Zbieg pisze...

fantastyczne kwiaty
i super połączenie kontrastowe tła i kolorów kwiatów :)

Malgodia pisze...

Bardzo ładna :) a kwiaty rewelacja!

Алёна Подлесная pisze...

Необыкновенные цветы!!! Я в восторге!!! Очень красивая открытка!!!

Barbara pisze...

Pięknie to wygląda...jak ja się cieszę,że też lubisz różowe kwiaty :)

rudlis pisze...

Karteczka rewelacyjna, cudne kwiaty :) Tylko tak się zastanawiam czy to Twoja kartka, brzegi lekko poszarpane?! :*
Pozdrawiam!

EvaE. pisze...

Wow, Wow, ich bin total begeistert von Deinen fantastischen Karten und Sets!
Die selbstgemachten Blüten sind einfach supersuperschön und, auf jeder Karte,
jeder Schachtel und Box ein echter Hingucker!!!
Komme bestimmt wieder auf diesem wunderbaren Blog vorbei!
Sei herzlich gegrüßt von der Eva!

Joanna pisze...

Przepiękne kwiaty!

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Kwiatki bajecznie piękne! Te szarości w połączeniu z różem to strzał w dziesiątkę.

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna kartka. Kwiatki sliczne :)

Unknown pisze...

Cuudnie :) A zdradzisz z jakiego papieru są kwiatki ? :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Do robienia kwiatów używam wyłącznie papieru czerpanego :)

AgaSi pisze...

Moniś, cudna po prostu! Od jakiegoś już czasu myślę o takim zestawie kolorków szary-zieleń-róż i kupiłam kilka różnych arkuszy szarości ale brakowało mi odwagi - już słyszałam w głowie: "Co, szara kartka?!" Jak widać można - i to z rewelacyjnym efektem. A te Twoje kwiaty!!! Obłędnie piękne, prima nie dorasta im do pięt :)

Artnova pisze...

Oczu oderwać nie można:) Jak zawsze powaliłaś mnie na kolana;) Przepiękna kartka. I nie jest to zasługa papieru czerpanego, tylko Twojego talentu:) Pozdrawiam serdecznie.

Dobra pisze...

Karteczka rewelacyjna, jak zobaczyłam kwiatuszki na karteczce to pierwsza myśl jak przyszła mi do głowy to, że są kupione. Jak przeczytałam posta to mnie powaliło bo kwiatuszki tak cudownie wykonane.

Unknown pisze...

Dziękuję za odpowiedź. Tak podejrzewałam, że to chyba czerpany :)

OriBella pisze...

Śliczne kwiaty, z resztą Ty tylko takie robisz:) Kartka super, kolory są fajnie dobrane:)

suzanne2 pisze...

stunning card Monia, can you tell me what type of card you use to make your flowers? they look beautiful.
thank you x

Violinowo pisze...

Piękna:)

monia pisze...

Kartka jest przecudowna:) Połączenie tych kolorow daje niesamowity efekt. Super Pozdrawiam:)

Arleta pisze...

piękna

Unknown pisze...

Cudna... a ten plaster miodu świetnie się tu komponuje...