Translate

poniedziałek, 2 września 2013

Z pewną nieśmiałością...


...postanowiłam spróbować trochę popsikać mgiełkami. Wokół pojawia się mnóstwo bajecznie pięknych prac z użyciem mediów, więc może czas i na mnie? Wprawdzie, jeśli chodzi o media, to mam tylko kilka mgiełek, ale od czegoś trzeba zacząć. Myślałam o użyciu gipsowej masy szpachlowej, ale jednak dałam jej spokój ;) Wzięłam zatem moje mgiełki i popsikałam, potem postemplowałam kleksowym stemplem do Rae i zatyczką od mgiełki. A na koniec zasłoniłam większość z tego papierem Primy i zdjęciami ;)


Zdjęcia autorstwa Immacoli zostały zrobione na ostatnim warszawskim zlocie. Dodałam mnóstwo kwiatów z papieru czerpanego (tego i tego), listki, gałązki Marianne D LR0271, zawijaski z masy Clay.


Znalazły się płócienne dodatki Primy, których piękne wzory uwydatniłam Glimmer mistem, znalazła się też mała sówka na kaboszonie.


I piękny narożnik Primy też ;)


Materiały ze Scrap&Art:
Dziurkacze wstążki Martha Stewart,
Dziurkacze fantazja Martha Stewart,
Dziurkacz Listek Martha Stewart,
Masa Clay zestaw ramki i wzory Martha Stewart,
Papiery Introspection Prima,
Kaboszony So cute Prima,
Narożniki Gable - Żywiczne Prima.

Dziękuję Wam za odwiedziny i życzę udanego pierwszego tygodnia w szkole :)


11 komentarzy:

Chimera pisze...

Odlotowy, bardzo pozytywny, świetnie go pochlapałaś. Czekam na więcej mediowych prac!

AgaSi pisze...

Świetny LO, super kolory no i kompozycje kwiatowe! Jak zwykle u Ciebie mnóstwo detali do podziwiania, tu koroneczka, tam rameczka czy sznureczek - uwielbiam :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Swietna, piękne wspomnienie!

Matilde pisze...

Bardzo mi się podoba to Twoje nieśmiałe psikanie! :) Rozkręcaj się, rozkręcaj! :))

Dobra pisze...

Wcale nie widać jak byś dopiero, nieśmiało zaczynała bo praca wyszła wspaniale. Piękna kolorystyka i te cudowne kwiatki oraz pozostałe ozdoby wszystko komponuje się w śliczną całość.

Aida Domisiewicz pisze...

wyszło ekstra! chlap częściej:)

vairatka pisze...

No tak, najgorsze jest to, że na końcu przeważnie się te najfajniejsze psikania zasłania :P
Zdecydowanie - chlap częściej :P

Natka pisze...

Świetnie Ci to psikanie wyszło! Piękny LO!

Erica ♥ pisze...

What a beautiful LO, super ☺

Have a nice (creative) week ☺
Hugs and greetzz Erica ☼
heidebloempjuh.blogspot.nl

Joanna Wiśniewska pisze...

Świetny scrap, jakie fajne zdjęcia :) Kwiatkiowa aranżanacja bardzo mi się podoba.

wiola_c pisze...

Chlapanie i psikanie wychodzi Ci znakomicie. Świetny scrap! I jak zwykle piękną kompozycją ozdobiłaś te wesołe zdjęcia. :)