Translate

środa, 11 czerwca 2014

Tag

Bardzo Was przepraszam, że ostatnio tak nieregularnie tu bywam, kłopoty i obowiązki się nawarstwiają i ledwie daję radę im podołać.
Dziś zapraszam do obejrzenia taga, który był ze mną na sobotnim zlocie.


Tag zrobiony niemal w całości z materiałów Primy z małym dodatkiem Marthy Stewart i moich ulubionych mikrokulek 13arts.




Materiały ze Scrap&Art:
Papiery 15x15 (6x6) - Princess

Princess - Tagi i EtykietyZestaw clay - Romantyczne wspomnienia
Masa plastyczna - biała
Ingvild Bolme Audrey Białe - Papierowe Kwiatki
Drobne Różyczki Białe - 100 szt
Bel Canto - Kwiatki materiałowe Dark Pink
Zielona Hortensja - bukiet 45 kwiatków
Time Traveler's Memories- Kryształki Say it in Crystals

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i miłe słowa :* 

10 komentarzy:

Karteluszki Reni pisze...

Śliczny tag

wiola_c pisze...

Pięknie ukwiecony tag. :)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

piękny :)

Maartje pisze...

Wow, it's beautifull!

Anka_Hanka pisze...

Pięknie rozkwieciłaś tag, jak Ty to robisz, że tyle różności łączysz w taką piękną całość i wygląda tak cudnie?, Mnie także urzekły te kryształki kupiłam je na zlocie, ale nie miałam jeszcze okazji użyć:)

ROMA pisze...

Cudna kartka - jest na czym oko zawiesić!

Anonimowy pisze...

This is just lovely!

Asia pisze...

Cudeńko... na prawdę zachwycający :)wszystko mi się w ni podoba :)

Lady E pisze...

Śk=liczna kartka piękne kwiaty i kolory :)

Ewa S. pisze...

Piękny jest!!! I ja wreszcie "machnęłam" kartkę w tym kształcie.