Translate

poniedziałek, 16 lutego 2015

Wiosennie

Jak wiecie lubię czasem coś zrecyklingować, tym razem znowu wzięłam się za rolkę po taśmie pakowej i zrobiłam coś w rodzaju ozdoby wielkanocnej ;)


Wewnątrz rolki umieściłam gniazdko, zrobione według mojego kursu rolkę przykleiłam na papierowej rurce i podstawce.  Całość ozdobiłam mnóstwem kwiatów z Wild Orchid Crafts, wybrałam te w kolorze żółtym i białym.


Użyłam pięknych lilii, magnolii, tulipanów i płaskich kwiatuszków, które świetnie wypełniły kompozycję.



Zrobiłam z beermaty krzywy płotek, pokryłam go pastą strukturalną, by wyglądał na stary i odrapany.


Rolkę i podstawkę okleiłam, papierem Hello Baby 6 Craft&You Design.


Materiały z Wild Orchid Crafts:

Mixed Color MulberryPaper Wild Roses 1¼" (30mm)

28 komentarzy:

a.le kartka pisze...

Moniu, fantastycznie to wymyslilas i cudnie wykonalas. Wrazenie kolosalne, bardzo mi się podoba!

Moje Wytwory pisze...

Przepiękna ozdoba. Takie bocianie gniazdo, tylko z gołębiem ;) Pozdrawiam

el pisze...

po złamanym sercu po candy wracam ... popatrzeć na cudną ozdobę ... ach niezwykły ten ptaszek taki ozłocoy

Unknown pisze...

Jakie śliczne ! *-*
Takie wiosenne ! :))

Pozdrawiam http://adtadtadta.blogspot.com/

Shylaashree pisze...

pretty as usual

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

cudo :) Piękne wykonanie, jak zawsze napatrzeć się nie mogę :)

Arleta pisze...

kochana ta ozdoba to poprostu kunszt mistrzowski świetnie ozdobiona kwiatami a golabek och

GosiaMachynia pisze...

Wow ale cudne !!!

Megliken pisze...

Wow, fantastyczna ozdoba! To się nazywa prawdziwa kreatywność!

Handmade By Doris pisze...

Przepiękna dekoracja!

Unknown pisze...

Świetne! I zapachniało wiosną :)

wiola_c pisze...

Och, jak wiosennie się zrobiło. Śliczna ozdoba.

joyanna pisze...

Świetna praca

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniala dekoracja. :)

Katlus pisze...

cudeńko!

moniqurd pisze...

W przypadku Twoich prac po kilkunastu komentarzach zaczyna brakować przymiotników :), więc powtórzę za przedmówczyniami - śliczne gniazdko.

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Przepiękna praca!

Mihaela pisze...

Gorgeous, Monia!!!

Eliza Art pisze...

Ale cudeńko stworzyłaś. Podziwiam. Pozdrawiam

Klaudia/Kszp pisze...

Świetny pomysł i jak ślicznie Ci wyszło! :)

Matilde pisze...

W życiu bym nie pomyślała, że użyłaś do tego rolki po taśmie! Śliczna ozdoba :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna dekoracja!!!!!!!!!!!

betina pisze...

Bardzo fajny pomysł na wiosenną ozdobę. Świetnie wykorzystałaś rolkę po taśmie, a jak pięknie i równo uwite gniazdeczko ??? :)))

edytta-p pisze...

Piękna, bardzo oryginalna ozdoba wiosenno - świąteczna :)

AgaSi pisze...

Moniś, fantastycznie to wykombinowałaś, po raz kolejny okazuje się, że Twoja kreatywność nie zna granic!!! Wykonania nie ma co komentować, bo jak zwykle - perfekcja w każdym calu :*

Chimera pisze...

Przepiękna ozdoba, oczu nie można od niej oderwać!

Anonimowy pisze...

Prześliczna dekoracja! :)

Ewa S. pisze...

Nie można się nie zachwycić- extra pomysł!!!