Translate

środa, 22 kwietnia 2015

Harmonijki

Dzisiaj mam  dla Was trochę mojej klasyki ślubnej - dwie kartki harmonijkowe, które zrobiłam z użyciem papierów Craft&You Design.


Do zrobienia pierwszej użyłam papieru w kropeczki My Wedding 02, a wewnątrz My Wedding 03.



Pudełko również okleiłam  My Wedding 03.


Druga kartka jest ozdobiona papierem ze świąteczne kolekcji - Easter Greetings 04. Sprawdził się świetnie, wbrew pozorom ta kolekcja jest bardzo uniwersalna.




Kwiaty pochodzą oczywiście z Wild Orchid Crafts. Użyłam również wykrojników: Marianne D ramki CR1202, Marianne D sylwetek LR0211, ramki Marianne D LR0279 i serca Marianne D CR1225.
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam Was serdecznie!

8 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

Piękne, delikatne i subtelne :)

a.le kartka pisze...

Są niezwykłej urody!!! Bardzo piękne i eleganckie.

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Bardzo eleganckie ! Wzór może i klasyczny ale zawsze piękny :-)

piaseiza pisze...

Bardzo efektowne !

krystynas pisze...

Bardzo eleganckie i pięknie ukwiecone - kartki harmonijkowe w Twoim wykonaniu są niezwykłe.

donka66 pisze...

Kocham te Twoje klasyczne składaczki i nigdy nie mam ich dosyć :) Mogłabym je oglądać codziennie i wciąż :)

wiola_c pisze...

piękne składaczki z pięknymi detalami w kompozycjach. :)

Ewa S. pisze...

Kocham je w Twoim wydaniu, Moniu!!! Najpiękniejsze na świecie!!!