Translate

wtorek, 6 grudnia 2016

Love you

Witajcie.
Dzisiaj, dla odmiany od klimatów świątecznych, chcę Wam pokazać LO, które zrobiłam z pięknych, listopadowych nowości Papericious.


Użyłam zielonych papierów z zestawu  Fairy Land, dodałam chipboard - tło Simple lattice oraz zawijaski i napis z zestawu chipboardów Wedding. Chipboardy są fantastyczne, bardzo sztywne i twarde, zrobione ze zwartej tektury.


Listki wycięłam z arkusza do wycinania z zestawu Fairy Land. Kwiatową kompozycję uzupełniły koronkowe kwiaty, fragmenty koronki, sznurki i cekiny.


Różowe kwiaty zrobiłam sama  stemplami i wykrojnikami Heartfelt Creations Blazing Poppy. Białe różyczki pochodzą z Wild Orchid Crafts.


Produkty Papericious:
Fairy Land
Green sequins
Simple lattice laser cut 6x6
Wedding laser cut 6x6 chippies
Jute corn
Circle Flourish lace
Big Flower lace
Dziękuję za wizytę i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

Aneta pisze...

Cudeńko! Zachwyciłam się i oczu oderwać nie potrafię...

"Szalka" - Agnieszka pisze...

wspaniała praca!!

aga-craft pisze...

Coś pieknego :)

Draga pisze...

Wyjątkowe to połączenie kwiatów WOC stempelkowych i koronkowych. Super praca

mosia pisze...

Jaka piękna ta odmiana!

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

So lovely. The flowers are wonderful.

IWA pisze...

Mmmmmmm... śliczności!

wiola_c pisze...

Jaki słodki scrap!

kigabet vel Ki pisze...

kwiaty to po prostu mistrzostwo!