Translate

piątek, 13 stycznia 2017

Imieninowy bukiet

Witajcie :)
Za oknem sypie śnieg, a ja mam dziś dla Was różany bukiet, mam nadzieję, że umili Wam ten dzień.


Pamiętacie  róże z papieru Sigma Papericious, które już Wam pokazywałam? Użyłam ich do ozdobienia kartki. Dodałam jeszcze kilka mniejszych kwiatuszków również z tego papieru.


Użyłam również wykrojnika ramki Marianne D CR1251, listków od Creative Expression i uroczego borderka z Papierowego Miszmaszu.


Życzę Wam pięknego dnia :)
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekne roze. Cudna kartka.

Aneta pisze...

Przepiękna!

mosia pisze...

Piękna kartka i cudowny bukiet!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Mam słabość do takiej kolorystyki!!!

ellyscard creatief pisze...

Beautiful.

hania739 pisze...

Śliczna, delikatniutka :))

Olenkaja pisze...

Wciąż nie mogę się nadziwić Twoim kompozycjom! Uwielbiam :))

Joanna pisze...

piękny ten bukiet! ja chyba jestem mało kwiatowa jeśli chodzi o kartki. częściej je pomijam niż dodaję, więc tym bardziej podziwiam, pięknie je wkomponowałaś!

a.le kartka pisze...

Przepiękny bukiet! Ślicznie wygląda gruby brokat na kwiatach:)

wiola_c pisze...

O tak, patrząc na Twoja dzisiejsza inspirację robi się cieplej, mimo że za oknem nadal brrrry zimno. Śliczny jest!