Translate

środa, 19 lipca 2017

Turkusowo na ślub

Witajcie.
Dziś przychodzę ze ślubną kartką pełną Anemonowych tekturek.


Użyłam ramki rozetki, którą podkleiłam pod wycinankę pary. Kompozycję kwiatową świetnie uzupełniły pocięte na mniejsze części Majowe zawijaski. Na górze kartki przykleiłam Girlandę serc, a wewnątrz kartki przykleiłam serduszka z tej girlandy.


Wszystkie tekturki zaembossowałam białym pudrem. Do przyklejania użyłam jak zawsze kleju Magic, a przestrzenność kartki zapewniły mi kosteczki 2mm.



Papiery pochodzą z Bloom Craft, a wykrojnik pary to Craft&You Design.

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe słowa :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna, ślicznie ukwiecona :)

Mukta Parvatikar-Maniar pisze...

Beautiful card...such pretty flowers..
Hugs
Mukta
VREnchanted Color, Craft and more...

Aneta pisze...

Przecudna!

Arleta pisze...

niesamowita

Haft i Patchwork pisze...

Prześliczna, niesamowity kolor kwiatów:)

AniaTworzy pisze...

Piękna komopozycja ! Wszystko do siebie pasuje idealnie :)

Chimera pisze...

Wspaniała! Napatrzeć się nie można!!

Lisa pisze...

Wow, this is stunning!! The design is so gorgeous!! I love the beautiful flowers and layers!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

karolina jeżak pisze...

Cudna kartka! :)

Donia pisze...

Urocza:)))

wiola_c pisze...

Śliczna. Pięknie wkomponowałaś te wszystkie tekturki. :)