Translate

środa, 12 lipca 2017

Urodzinowy komplet z Indie Chic

Witajcie.
Dziś chcę Wam pokazać zestaw, jaki zrobiłam w prezencie dla koleżanki mojej córki.


Do intensywnych niebiesko-różowo-fioletowych papierów dodałam różowe kwiaty, które zrobiłam z kartonu Sigma, dodałam im błysku świetnym brokatem Crystal Powder. Pod kwiatami umieściłam różowy sizal, koronkę Fancy Chain i koronkowe kwiaty.




Bazę zawieszki stanowy jedna z tekturek Papericious  Modern Ornate Pattern Chipboard. Na nim nakleiłam papier Indie Chic i dodałam wszystkie dodatki: koronkę, pomalowane na biało chipboardy, kwiaty i liście.


Na wszystkich kwiatach połyskuje brokat Crystal Clear Papericious. Listki wycięłam wykrojnikami Sizzix Garden Greens 661206 z kartony Sigma.


Produkty Papericious:
Indie Chic Premium Edition

Small Dream Catcher chipboard
Modern Ornate Pattern theme chipboard
Sigma cardstock
Fancy Chain Lace
Crystal Clear powder
Fabric flowers FL5002 
Let`s Party Theme chipboard  
Flourish Chipboard 

Dziękuję za odwiedziny i każe miłe słowo :* Pozdrawiam! 

9 komentarzy:

aga-craft pisze...

Piękna dziewczęca praca :)

AniaTworzy pisze...

wow swietna praca ! taka zdobna i blyszczaca :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna!! Kwiaty cudne!!

GosiaMachynia pisze...

Super komplecik :) Ale była radość :)

Aneta pisze...

Ale cudowny komplet! Bardzo radosny!

a.le kartka pisze...

Wspanialy! A kwiaty cudne!

Chimera pisze...

Ślicznie! Jakie te kwiaty urocze :)

Lisa pisze...

Oh wow, these are stunning!! The flowers look amazing!! I love, love them!! Gorgeous colors, too!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

wiola_c pisze...

Świetny, radosny komplecik. :)